Selasa, Oktober 05, 2010

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan


Last minute order dari Rozita (rakan fb). Di promot oleh Sahlilah (Nanda Insyirah.com). Thanx Sahlilah. Kira-kira jam 9 malam, 16 biji cup cakes baru ja masuk oven..dlm kepala pasni bole rehat dan tidur awal. Tiba-tiba lagu Melly Goslow berkumandang dari hp aku. Rozita mau order kek lapis Horlick Milo. Mau ambik esok untuk wedding anniversary. Waduh! bahan2 nda cukup nih! Lagipun lapis-melapis nih aku terpaksa jadi mak guard. Dia minta cadangan..kebetulan keladi baru siap rebus petang tadi..belum sempat keras lagi di peti sejuk. So, aku bg cadangan kek yem ja lah. Dia kata keladi ori ka? haah memang ori aku bilang. So apalagi...mula lah projek dan siap dalam jam 2 pagi. Nasib baik ari minggu. Btw..thankx Rozita. Harap-harap puas hati dengan kek ni. Jangan serik tempah dgn aku lagi ya.